Trots att tiden vart svår så gav kärleken tröst

Tja dålig blogg :D
När blogga jag sist lixom.. Förra året tyyyp :) haha nje men back on track nu :D
Det är skit i skolan, värsta grupparbetet. Pajjar mina vänskaper och shit men asso de är typ löst nu, hoppas jag iallafall. Idag Skrev jag prov, skit kul, eller? haha nej men satt mitt emot min vän ivan hhaha dog av garv åt honom och åt viet HAHA, båda hade typ seriösa koncentrationssvårigheter :D men de är coolt! as deppigt att jag satt i typ två timmar ända tills bgn och fredrik gick efter typ 45 minuter :O Inte ok nånstans. MEN JAG VAR BÄST! hoppas jag.

Efter skolan drog jag och PatteLatte till Vällingby, blev stalkade av Tanki, MalkkiPalkki och Samme så vi satt med dom och käkade vår älskade team bow med chicken nuggets :D Och sen.... PAJ såklart :D Sen drog vi till stadium och cheka läget bland dojjorna :D hahaha. Drog hem sen och kom hem till en sovande fridde :D Sööööt. elleR? nej men hon sov som en stock. När mamma kom hem vid typ fem åkte vi till kista, Köpte lite söta saker :D hehhehe, jo asso men hitta ett par jeans också :D fan va tjillipilli :D Sen ååkte vi i snöstormen till landet och pumpade musik i bilen.

Så på Landet nu igen då. Tycker helt seriöst inte de är så kul att vara här på vintern bara på sommarlovet med kompisar och hästar :D Men måste :( Får väll gå och bli bonde så blir perona stolta :)

Mår skit också, eller inte skit. Men är typ hes, tror jag. Lite iallafall. Har ont i halsen, hostar och nyser. Nästan så jag skulle villa må såhär hela tiden. Men sitter med min ytterst sköna tröja från bikbok och har det bra så varför klaga. Har ju pringles också. Men nu blev detta inlägg för långr och ingen kommer palla läsa :D Hejdå-

Kommer bilder från typå hemsidor på det jag fick :)

En sån här fast mörkblå :)




Så jävla snygg om jag får säga det själv. Älskar typ usa mönstret eller vad man kallar det. Hatar att jag inte kan ha mina usa converse :(

Jeans från cubus och dom satt som en smäck! hahah nej men aaah, dom passa :)



Ska vara skit duktig på att blogga på helgen för jag har ju tid iallafall :D Kanske pluggar lite tillochmed. Har redovisat min tidning nu så fan vilken plugglust jag har eller iallafalll i svenska :D


Kommentarer
Postat av: Emma

vart kommer linnet ifrån? :D

2011-03-23 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0