peace love and understanding!

chaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
känner att det var år och dar sen...och lite till sen jag bloggade ;) hehhe
förra veckan var jag sjuk Hela veckan :( kuuuul.naej.
iaf sen i lördags var jag med julle tatte och sebbe och fribajsarn vi kakade donken,orkar inte gå inte på detalj.
sen i söndags var jag med mina bästavänner sen långt tbx i tiden elsa och josefine,shit vad jag har saknat er flickor :)
såå vi drog in till stan fikade och käkade lite snacka fett mkt sprang in i sabina och majjabajja där också;)
vi hade grymp kuul verkligen :D
sen i går va jag med meli och idag med har haft skit kul:)
men ska försöka blogga mer men är lite mkt just nu bgara så hinner inte alltid men ska göra mitt bästa.....
jajaj hade bra


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0