om de inte är läge att ta bort den kan jag äta den!

TJOOOOOOOOO!

Så klockren min rubrik är :D bara frida som kommer fatta för de är coooolt!

Jag har ett tråkigt liv. HAHAHA :D feeling emo mayby! hehe nejdå men jag har faktsikt lite tråkigt. Och blir deprimerad av att internetet inte vill fungera någe bra så jaaaa blir fett isolerad ju. Jag ahr ju typ inte bloggat på tre dagar eller något men jaaaa, de är internettets fel :D Vi har ridit varje dag och jaaa, jag och FRida skrattar sönder med varandra för vi har ingen annan att skratta med.. Deprimerande men sant! Igår så jaa, var ridturen fett händelserik.. NOOOOT! haha skoja men i slutet jag typ garva sönder för mig och själv och frida också ahahhaha dooooog! JA ni märker ju jag håller på att bli helt psykad av detta :D inte ok.

Idag red jag på DOnna! :D Jag har också kommit fram till att nästa vinter SKA jag ha häst! De bara är så :D mitt mål alltså! Vi red runt hattudden idag och de var rooooligt :) Kortade galloppen och så lite skiiiiit bra gick det :D Sen typ igår Langade jag värsta halkningen :D hahaha gick typ för att lämna mat till Gazzy och typ halkade så jag kastade upp all mat i luften hahaha doooooooog av garv! :D FRida också typ :) Sen bråkade jag och Frida idag när vi skulle städa också. Shit asso hon skriker ju som få! :D Iallafall så tyo direkt när vi kom från stallet så sprang (!!) jag (!!) och Lovisa runt gummarö :D sprang heeela vägen :)  sjukt va dålig kondition jag har :D haha men ska springa imorn igen :D thihihihihih. shit asso under lovet har jag käkat minst två chokladrutor varje dag :D haha inte ok. Oftast mera  :D tjooooockis overhere! :D

Meeeeen nu ska jag se på Spiderman till klockan 22 då ska jag se på debatt :) HAHAHAH hejdå :D
/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0