Lördag!

Hejhej! Vaknade tidigt och drog till staller och red på jupiter med Agnes :D Fett kult! Sen drog jag hem och sen ringde jahg min fagra vän PatteLAtte och vi drog till Donken och käka i massor men jag glömde bort min kort kod så frida fick paya :D Sen åkte vi till PAtte var där ett tag, sen sprang vi fort som fan till bussen och! Mattias gjorde värsta filmvurpan och allt! DOG! Sen åkte vi buss, hem till Joshi, och sen gdrog Jag, Pattelatte, Sebbe, Joshi och Wille till donken agin! :D GOOOTTTT! Sen till mig :( vi typ chillla gaaaaaaalet och jaaaaa, tog massor av fula kort och hade almänt skoj :D Sen gick dom hem nyss eller något :) tjena........läääget!
Kommer bilder sen men annars finns det på fejjan :D hejdå !
Sonja och Frida hälsar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0