Lördag

LÖrdag började segt. vaknade, käkade lite frukost, och bara tjillade och såg på bigbrother. Vid typ fyra tror jag så kom Rebecca hit och sen drog vi till spånga och mötte Mattias, Felix och Sebbe. SEn åkte vi till vällingby och käkade sjukt mycket på donkelonken. FEttma gott! Efter ett tag åkte vi förutom rebecca som skulle hem, till sebbe och tjilla, torka golvet, klappa henry och så spela dom något fult spel :) VAr där till åtta och sen drog vi till spånga köpte monster och sen hem till mig, där va min älskling mathew och frida. Så vi typ tjilla gaaaaalet här. geeekade fastball å grejer. Ascoolt. Men sen drog pojkarna, nu ser vi på svensk skräkfilm.... kanske inte de läbbigaste jag har sett hitils men aja! :D


Awwieeee, sebbe va sööt! :)

Kommentarer
Postat av: matheeew

sv: nej men jag smsade ? du svarade inte :S

2011-03-27 @ 19:02:23
URL: http://hundraprocentigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0