LIVET LEKER!

Kan ju helt ärligt säga att jag bara tjillat idag. AHAH, kollade nyss klart på Bigbrother del 24, för när jag skulle göra det i morse kom dom hem med wienerbröd så vi satt ute på altanen och käka de. Fett mums.
Annars idag så har jag suttit på altanen i solen och steeeeeekt. Haha, mår så jävla bra just nu. Det är ju vår vafan. satt med i solen och fräknarna kommer fram, helt sjukt hur bra de känns nu. Älskar sommar, älskar sol. Fan de bästa som finns. ett stort jävla + är ju också att mamma köpte vita låga converse till oss idag :D U N D E R B A R T !

Men nu kommer Lovisa snart så jag ska gå på toa :) höhö vet inte vad vi ska göra men det blir säkert kult! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0