du får mig känna såhär, du tar mig till en ny värld

Måndag igen nu då. Pluggade inget i skolan. vi drog till tim i typ en halv timme efter lunch. Sen skulle jag snacka med Carro men nee hon var inte där så jag och  Fredrik snackade med Håkan om typ kursen och gymnasie och sånt typ. Det är seriöst sjukt jobbigt att jag inte vet alls vad jag vill bli. Helt seriöst så finns det ingenting som lockar. skitjobbigt. Samtalet med Håkan blev för långt och han vägra dra, haha gäspa lite och så men han fatta inte vinken :) tillslut gav han sig av men då vare typ bg så ja. Gick in dit och vi hade Helena idag. Kult. Fick nya platser och min är bra. På Onsdag ska mor och far till skolan och ha någe möte, fan va pinsamt. HaHA får hålla mig  undan typ.

Efter skolan drog jag Becci och mahilda hem till mathews farsa och käkade mackor och spaghetti och sen hem till hennes mamma och fixade skisser. var fett trött. Fattade ingenting och blev skitsur. Förlåt buddisar :( Men sen drev vi med Frida, Sonja och Erika och jag blev på bättre humör. :) Drog hem och kollat på Bigbrother och lite sånt.

Imorgon stannar jag efter skolan med min gullunge. Hoppas det blir roligt!

Hejdå
Bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0