BB

Sitter och väntar på att BB ska börja, ska se reprisen klockan typ tio i ett tror jag. PatteLatte kom till mig vid typ 7 eller något och vi typ hade de sjukt bra och kollade på sjukt snygga personer och blev avensjuka.. :( Vi gick sen också till spånga folkan och köpte sourcream&Onion ringar och ben&jerry och hyrde en film. Grown upps. FEtt kul.
Där träffade vi Mathilda och bell också... söta flickor..
Kollade på filmen och så och sen följde jag honom en bit hem och ja. Bajs.

Fick värsta mega lacken på steve idag i klassrummet alltså. Kan inte hålla min ilska inne när han sitter och smilar och berättar för mig hur dålig jag är typ. DEt är han som suger som lärare.

meeeen hejdå! :D
/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0