hejhej

Hej.
Vårat inernät hatar oss så jag blir jätte sorgsen.. hhahah fyfan va fult. Iallafall så funkar det nästan inte alls.. Man får typ be till gud för att man ska kunna komma in på fb hahahh jag står för att jag är en datornörd! :)
Så det blir ingen bra bloggnning m
edans jag är här. alltså hela lovet typ.

Idag gick vi allafall till stallet på föriddagen. Vi skulle rida, Lovisa skulle rida på Vinge men såklart så har bajshästen tagit av sig botsen och trampat av sig ena framskon. Och han blir typ halt om man rider honom utan sko. så vi typ ringde Carina och så skulle hon försöka fixa någon som kunde slå på honom skon. Medans vi väntade så hann lill-micke ( Carinas nya unghäst ) hoppa övet staketet till hagen så ja, vi fick springa och hämta honom för hagen är brevid vägen licksom. Haha, knäpphäst! Först blev han jagad över av Dante men sen tog vi in Dante och då hoppade han över av sig själv! Så sjukt söt, man typ smälter. Aja, Vi gick sen in och fikade för att fördriva tiden.
Aja, sen blev de iallafall så att Lovisa red Ante istället, Ante är typ en travare. HAHA doooog när vi skulle gallopera :P Hahaha jag red först på Gazela och så  kommer Lovisa efter på Ante och hon typ Garva som fan jag bara kollar bak och han sprang så jäääävla fult.

Jag red på Gazela idag och FRida på Donna. Jag och Frida har ridit på Gazela i tre dagar med idag och shit vilken skillnad det var från sist jag red henne. Förra gången var hon sjukt stel, hård i munnen och hände i handen när hon väl sänkte sig. Idag så gav hon efter och sänkte sig redan från början och lyssnade skitbra och var mjuk och lätt i handen. Hon hängde inte i handen och gick stadigt i form. Så jääävla nice! sjukt mycket trevligare att rida henne idag. Haha även fast hon var så fin så va hon bitcch ! först så langa hon värsta kicken mot Ante och sen så fick jag dejta snön som frida så fint säger det. HAHAH, ja jag trilla av!

Jaja, efter vi ridit så hjälpte vi Carina med att höja staketet till hagen så micke inte kan hoppa över längre :) Sen hem och duscha och sen åkte vi och Handlade :P Nu sitte jag här med min älskade onepie och min äälskling och ser på two and a half men! skiiiiit najs! hejdå.

Tog massor med bilde ri stallet idah men pallar inte ladda in för internättet suger ju så dom kommer senare!

/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0