tisdag 22 feb

Hejhej bloggen!
Sitter här och fryser, ser på teve och typ fb :D Fast fick nu ett megabra tips av en vän att sätta på mig min onepie och de gjorde jag :D fett skönt! Det är fett värt de att köpa onepiece! :D nanannan :) Idag var vi bara halvdag i skolan :) tjockt najs! :D Sen drog jag och Patte Min Latte på äventyr :D haha nej men vi åkte till vällingby med Frida mathilda och sonja och sen där så gick vi två til coop och så och sen jaaa hade vi de trevligt och tjocka som fan. Försökte hitta prao också  men naaaaaeeeeeeeej..

sen nu är jag trött och så men jaaaaaaa de är trevligt :D Hejdå alllihoooopa :D

Kommentarer
Postat av: e

sv; hahahaha viiiiiiiiiisst :DDDD <33333433

2011-02-22 @ 15:52:45
URL: http://eemzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0