söndag

TJA !
Sitter och kollar på teve nu. Dagen har varit fett slapp. gick upp vid elva, käkade frukost, jättemycket frukost. Sen gick jag och la mig igen. fett skönt. sov typ nån timme eller så. Men sen när jag vaknade så var jag jätte varm och kände mig allmänt blääää. så jag duschade. sen tänkte jag plugga men fucking porten låg ju nere. Men plug alite iallafall. vi fem så gick jag och frida tlll konsum och köpte grädde och choklad och sen bakade vi muffins. Fett gott. Våra kusiner kom sen och vi käkade gott och muffinsarna. såg på solsidan och klippte per :) fett duktig jag är! :) Sen drog dom och jaaa, nu ska frida och jag se på PonnyAkuten och käka Ben & Jerry :) imorn är det skola och de tär tråkigt :) Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0