Söndag

Hej alla barn!

Sitter och kollar på Fear faktori shit asso.. skulle aldrig vara med i ett sånt program :) Fyfan va äckligt :P Aja, min dag började sjukt tidigt.. Gick upp vid kvart över åtta, käka och så och sen gick jag, Frida och Lovisa till stallet så vi var där klockan typ halv 10 och vi åkte med Carina till Viccans stall för där stod hennes lillhäst :) Micke heter han och är grymt söt! Helt oseriöst :) Han är typ ett år eller något, men vi var iallafall där för att hämta hem honom :) Så nu står han hos Carina :) Iallafall det var kul för såg myran och honoom hr jag inte sätt sen typ han var beebis :) Och hilda också fett söt tjej asso! :)

När vi kom tillbaka så gick vi hem och bytte om och käka lunch och sen tillbaka till stlllet igen för att rida :) thihih,  red på Donna idag och skit va Lovisa har gjort ett bra jobb med henne, så sjukt mjuk och fin i munnen. Jobbar på och tuggar jättebra på bettet och så. Gillar den ponnyn starkt! Körde lite skänkelvikningar och hon var jätte duktig! :)
Frida red på Gazela idag och Lovisa på Vinge. Imorn rider jag på Gazela och Frida på Donna :)

Efter vi ridit så gick vi med Madde och Moa när Moa red  :) Fett söta! Madde hade nytt pannband också som var sjukt gulligt! hihihi. Frida våldgästade även min telefonis så de garvade vi också fett mycket åt :) Min och Fridas humor är ju också när folk ramlar så jaaa HAHAHAHAH!
När vi kom hem käkade vi rulltårta och kollade på Världscups hoppning tror jag de var :D Skiiiit va läskigt när Rolf-Göran gick omkull med sin häst :o

Aja nu ska jag bara chilla gaaaalet, vi kanske ska träffa lovisa mer ikväll annars så står ponnyakuten, solsidan och Wallander på schemat! :D

Okej jag hade då tänkt lägga in en bild på Donna men internätet är lite Wako här så nej de funkar itne :)

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0