söndag

Jag och mathilda gick upp vid typ nio imorse. Käkade och så och sen pyste hon iväg till sin match. Jag gick och la mig i soffan och typ halv sov ett tag sen har jag typ försökt att fixa lite med min packning inför VÄRLDENS BÄSTA FALUN! ja, jag längtar som fan. förstår inte dom som tycker det är tråkigt i falun.. Aja, sen kommer mormor och morfar hit. Vi ska käka lunch med dom och typ fika. Sen packar jag nog lite och sen drar jag frida sonja och kansek mathilda och köper Gooooodis och sånt smarrigt! :) FÖR VI SKA HA DE BÄST! Jaja, nu ska jag köra en snabb dusch och sen är nog mormor och morfar här :P Eller nått :D Jag och mathilda hade det helt underbart igår :D Rulla i snön dansade galet och låg på hall golvet två på natten och asgarvade medans vi tog så fula kort vi kunde på varandra.. Men de är väll det vanliga licksom :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0