Sanningar dåra!

* Jag har lite dåligt temprament - ja, asso jobbigt ibland, men ja. Kan lacka för minsta lilla. men de gör väll alla?

* Är aldrig sur länge -
Alltid när jag och Frida bråkar så kommer jag till henne direkt och bara Frida ska vi göra något? Haha ful tjej!

* Jag gråter jättelättt - Sorgligt men sant. Jag gråter till bloggtexter, filmer, böcker och jag gråter när jag blir arg. Och så gråter jag rätt ofta när jag ska plugga och itne fattar eller inte klarar uppgiften.

* Blir sårad när jag tappar min Iphone - mmm, om jag råkar tappa min Iphone i golvet så typ känner jag mig fett dum och ledsen så jag typ säger föråt till Iphonen.

* Jag brinner verkligen för ridningen - Det är typ jätte många som slutar rida just nu.. men de kommer jag aldrig göra!

* Det finns inte någon jag kan berätta allt för - alltså många bara aaa, de här är den person jag kan berätta allt för. Men jag skulle aldrig kunna göra det.

* Jag har fett med prestationsångest - de är när de gäller skolan. kan ligga och gråta för att jag inte får till en text och så. Tror jag jämför mig rätt mycket med mina kompisar och känner mig dålig typ.. inge bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0