Sabaah♥ och babysitter whanted HAHAH

chacha bloggen!
hahha nej gud nej jag drev!

iaf julia slaggade hos mej som ni kanske har märkt!
vi gick upp skkkkkiiit tidigt! typ halvåtta för att erika och jag hade provridning på araberna igen,det va andra gånger vi provred dom :D
vi red ut eftersom sabaah bara är 4år och är under inridning eller tja...nåt sånt :)
så tog vi det lungt men gillar verkligen henne, sen efter det skulle jag ha ringt julia men jag glömde det hhe^^
och jag och erika käka frulle eftersom vi inte hann det, kokt ägg in my ♥!
sen kollade jag och erika på killers med ashton kutsher orgasm på honom säger jag bara, så jävla snyyyyygg!
jaja här kmr lite pics :)
hahah bara en bild som var någolunda bra för hon ville inte riktigt stå still heheh^^
glömde säga Sabaah och Majeeda är två egyptiska arabiska fullblod,typ dom finaste araberna man kan ha tydligtn.
det är verkligen skillnad efter att ha ridit på frans som är fjording,sabaah är lite mer min typ av häst asså jag gillade att rida frans också,han var charmig på sitt sätt men inte riktigt min typ av häst, men det låg för långt bort och det här stallet ligger i ursvik typ 15 min reseväg fett nära :)








denna bild e sååå söt på olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0