Panter

Kom hem från ridningen för ett tag sen. Red Panter idag. Det gick skitbra. Han gick i form i stort sätt hela lektionen och jobbade skitbra. svansen åkte upp och allt ;) tahhaa. söt. Vi gjorde en gallop övning när man skulle göra en volt vid A, den skulle vara så stor så att man kunde hålla gallopen. Funkade döbra. åhhh, skitglad nu ju. fick asmycket beröm också och de känns fett bra. tacktacktacktack.
Iallafall hände roligaste grejen påvägen till stallet idag. Jag och frida gick på led typ för det kom en bil och då så var de en taggig gren som typ hängde ut i vägen men såg den inte för den var så tunn typ. så jag gick in i den och typ: AAAAAAAAAAAJ! Frida bara: vadåååå? AAAAAAAAAAAAAJJJJ! Asso hon gick också in i den :D Faaaan va kul.
hahah aja :) Iskolan gjorde jag döbra ritningar till falun så nu är jag klar med det :D Längtar som fan till falun!!!!!! världens bästa asso! Nu ska jag se på teve :) hejdå!


Finns ingen finare vän!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0