No skolaa + Sabaah och Majeeda + FALUN :D

hehej goooooood stuff!:)
sorry för dålig updatering,har inte haft tid.
i onsdags va ju jag och erika,hos våra nya hestpluttar Sabaah och Majeeda,vi tog dess utom med oss kameran,så vi fotade lite men det blev inte så mkt ridbilder för det vart så mörkt, men några bilder vart det, men kan också berätta lite vad vi gjorde. Jag red mkt votler och serpentinbågar, det gick lite sissådär i början, men det blev jättebra i slutet, gillar verkligen min häst, som inte är en fåååååånig ponny utan en HÄST :D
hon är inte så utbildad, så vi håller på med henne nu, hon är väldigt social, och är väldigt nyfiken,första gången jag provred henne så klickade det verkligen, vi trivs med varandra. när snön är borta och det blivit lite varmare, så ska vi träna mkt från marken, så att hon respekterar mej, så att hon inte bara slänger sig över mej. men det kommer bli super bra, hon är väldigt lättlärd för att hon är så social, hon älskar och busa. Hon är dotter till majeeda,och hon är 5 år ;)
jagvet inte riktigt hur det gick för,erika och majeeda,kollade inte så mkt, va fullt uppe med Sabaah.
men ska inte till henne nästa vecka :((((( för ska till FALUN :DDDD wohooo kommer bli galet kul :)
har längtat som fan, men lite synd att vi åker nu, när det blir så kallt och snöar, men idag varre najs för jag slapp gå till skolan, heheh jag vaknade klockan 2 hahah det va najs men det va typ inte så många i skolan enligt julia så provet blev inställt igen men vi ska ha det typ uppe i falun men jaja,sen skulle jag gjort matte prov idag,men vet inte när det blir sen så skulle jag redovisa svenska och engelska. får väl göra det i helgen.
Nu sitter jag och dricker oboy,jag är helt beroende fan :)

här kommer bildeeeer på bebisen och majeeda..

Sabaah..






och majeeda...




jaa det var det nu ska jag kolla på ponnyakuten :D puss hej och sen of to falun ;)
kmr inte kunna blogga då så vi ses väl om en vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0