Många saker, kan leda till förväntningar.dåliga förväntningar!

hejhallojjj !
idag har jag haft det kul vart med julia tatte och typ sonja vi drog till cooop och köpte goooottt grejjs :D så det blev inte så mkt plugg :((( *cutcutcut* hahaha noooooow way!
nejmen sen drog jag till stallet,gick helt okej, sista dagen på fransen. för hinner inte riktigt med allt och stäket är för långt bort. jaja inte ska man deppa ihop för det inte nej!
imorgon blir det plugg ala plugg plugg plugg pluggg!
sen torsdag hände det andra grejer jaja ska kolla film nu sen blir det slagga,har typ inte sovit någe bra i natt alls så holler på att bli kines ( noo afents sonja) jag tkr om dej jättemycke4t ändååå, ahhaha skojja asså inte om att jag tkr om dej för det gör  jag!
ahhahah men jaja ni fattar..kan sägqa att jag skriver med ena ögat stängt. ooch detta inlägga har typ tagit 45 min att skriva, nu känner jag att jag bara babbblar på här!  så hejdå blöggar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0