måndag ju

Hela dagen har jag fan lallat runt och trott att det varit söndag höhöhö. Fett schyst att vara ledig på skoldagar ju. Känner skadeglädje när jag läser att andra har varit i skolan och så. när jag bara har chillat och typ sovit hela dan, mmmmm. Nu har jag duschat och så och har atm en brun gegga över hela fejset hööhöhöh. Alltså en annsiktsmask. Fett stelt i annsiktet :)

Denna vecka ska jag plugga som fan för jag pallar inte att jag ska bli tvungen att plugga på lovet som är nästa vecka !! Tjockt asso! Vi ska förövrigt vakta eller vad man säger, en kompis på landets ponni under lovet så vi kommer vara där ute typ hela lovet. men det blir sjukt najs. för vem gillar inte att rida varje dag typ :) höhöhö.
Gazela heter ponnin vi ska se efter.





Kommentarer
Postat av: e

vilken fin ponny, hur stor :)? <33

2011-02-22 @ 14:21:45
URL: http://eemzons.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Den ponnyn ska jag hyra i höst :D

Hon är jätte fin jag älskar henne!!



<3

2011-08-11 @ 13:21:37
URL: http://blondysss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0