Födelsedagsfirande :)

Frida och jag kom precis hem, vi blev tvungna att gå till konsum och köpa mjölk för Mattias drack upp våran.. men de var tur för den var ändå typ gammal. haha han typ börja gråta när han märkte de. Nej men nästan!
Iallafall så var skolan inte helt ok idag. haha, började med att jag mårkte att det var fetaste snöstormen ute imorse, kollade på SL men det stod att min buss skulle gå typ som vanligt så jag och frida pallrade oss iväg till bussen. När vi hade väntat ett tag så kom en kvinna och bara: nä men det går inga bussar, alla är inställda. Vi bara: FUCK! Så vi och en lite pojke i sexan som stod där fick GÅ hela vägen i snöstormen. Det var fan inte kul. Trillade och höll på. När vi var framme så såg jag ut som en panda i facet och rektorn sa att vi fick sluta tidigare, vettefan varför, men vi slutade efter lunch. Slapp iallafall två prov :)

Efter skolan så drog jag, Frida, Mattias och Adam hem till mig och Frida. Gick hem också. Det snöade såklart. Adam med mig som assistent (enligt honom) Steckte sjukt goda pannkisar som vi käkade med grädde och sylt! kan fan inte bli godare. Och sen typ chillade vi lite med Paddi och sen drog dom och jag och Frida körde på presentöppning :) fick en mascara och en fransböjare av Frida och jag gav henne dösnygga Converse. Dom var dock lite stora men vem fan bryr sig :) Efter de så har jag hunnit med att ta en liten tupplur, läst Harry "myfavorit" Potter, duschat och fixat mig :) Sjukt skönt att sluta såhär tidigt ju :)
Känner nu att detta inlägg blev lite föör långt och kanske lite tråkigt så om nån läste hela så hejhej :)

Här är ju då coolingarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0