Februari

oooookej, 15 år om 15 dar nu då ! om man inte räknar med idag. awesome ! Och Falun om typ trettondar :) sjukt najs! Dagen idag dåra, redovisade nästan min svenska idag :) Men fixar det imorn. Sen var vi i spånga lite också och köpte bullar... Årets tjockisar ! på bgn vare tjaffs med Steve igen, asso pallar inte med den gubben men asso nu ska jag ignorera honom istället.. Pallar inte snacka med honom för han är dum ! sååååååå. Imorgon blir det ridning också :) Fett roligt ! Ahhhhh. Men sen så sover jag förmodligen hos rebecca på fredag också och det blir bääääst! :) Eller så sover hon här vet inte :)
Guuuuuuud, vad jag saknar sommaren.. :( jag vill ha värme och sol nu !
fortfarande äcklig bild, men vaaafaaan. jag orkar inte..  det är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0