:)

Hej, lång time har det gått sen jag bloggade.. Aja kände att jag ville vara lite som rebecca.. känn dissen! haha aah. Fredags till idag så sov Rebecca hos mig :) Najs, vi såg nån bröllops film och sen shutter island men vi var så jäkla trötta så vi decka direkt. Idag när vi vaknade så åkte jag till lanndet.. Ska vara här hela lovet. lite kul men samtidigt, fyfan. Vi ska ju ta hand om en häst och så men ändå vill ju vara hemma också, men de blir säkert roligt.

Nu är jag skit trött. Håller på att somna typ. Var iväg med lovisa och red på Gazela ut med henne pch Donna. Gazela var söt men fan va hård i munnen hon var... försökte mjuka upp henne och få henne att mjukna och ge efter. men fan va det satt långt inne.. Aja mot slutet så sänkte hon sig och började tugga lite på bettet men aaa. hoppas de går bättre nästa gång :)

Nu funtar jag på att gå och sova.. ahha nej de är lite tidigt kanske. . Juste har ju klippt mig idag också ju :) Känns jätte kort men vi köpte nån sort olja eller så också som jag ska ha i mitt hår för jag får så jäkla statiskt hår när de är kallt ute.. Och jag hoppas på mitt liv att den funkar... men de verkar som de :)


Det absolut finaste jag vet! <3

Kommentarer
Postat av: Majken

Hej! Supersnygg hedaer var är den gjord?

2012-01-08 @ 09:18:30
URL: http://megamajken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0