21 feb

Rebecca drog typ nyss härifrån. Vi har haft det fett najs bajs. hhehe. I går så var vi ju hos Kattis lite också och käkade thaimat, fett gott de va. Och Christoffer var fett gullig! Men sen påvägen hem så hämtade vi upp Rebecca, kollade såklart på Solsidan och sen på PonnyAkuten :D Sen såg vi lite på Wallander men näääääääh. Så vi satte på de bortglömda istället. Var inte så jätte inne i filmen så ja den var bra men lite konstig :D men de är ju typ alla filmer :) Sen kollade vi på Scrubs och jaaaa. vi deckade :D
Vaknade av Rebecca typ klockan halv tio, var sjukt trött men låtsades vara vaken men typ slummra till heeeela tiden. :) thihihihih vettefan va de var men är nog trött fortfarande efter falun hehehehe. Aja, vi ahr bara chillat och bakat pannkisar och sen drog min käre vän hem till sig och så nu ska jag nog plugga och så. Är fett ledsen ockåså för hela min busskortsficka är typ bort :O hade mitt busskort, bankkort och id där i :( Om de är bort är jag körd! hehehe nej men aaaah.. jag vet inte var det är.. Fett synd. får väll gå till skolan imorn.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0