20 feb

Sömnig tjej overhere kan jag ju lätt säga. Men har sovit som fan denna helg. Fett skönt. Och min tröja jag gjorde är också fett skön. Käkade nyss en munk och fett gott det var. älskar sånna saker. hehehhe. Sitter och kollar på skidsport eller vad man kallar det. halv tre ska vi bege oss hemmåt för att sedan åka vidare till min halvsyster och hennes familj och käka typ thaimat med dom. Trevligt. Fast lite långtråkigt det kan bli.

Och på sportlovet ska jag och Frida ta hand om en kompis häst här på landet. Det ska bli kul :) Får rida med Lovisa också och ja det var ju ett tag sen. :)

Buss resan hem - Fett gullig sonja är på denna bild :)


Kommentarer
Postat av: sonja

ta bort bilden.

2011-02-20 @ 17:58:41
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0