12 februari vilket betyder..

att det är världensbästa emelies födelsedag ! Alla Grattar Emelie! <3


Sitter nu och kollar på Camp Rock 2, snart ska jag duscha :) Igårkväll var riktigt trevligt! Kusinerna kom och vi fick scrubs säsong 1 2 3 & 4 av dom! Fett glad jag blev. Fick min älskade Onepiece av mor & far! och sen fick jag också en bok och en typ gitarr bok :) Vi käka asgod lasange och sjuktgod tårta! Vi hade det sjukt trevligt och kollade lite på scrubs och så. Sen gick dom och jag gick och sov! :) Tog massor med kort under kvällen så here u go!
Fridas converse som hon fick av mig!

Gulle fridde!

Per & Jag trallalaa!

Mina blommor!

Sötchey.se


Tååååårta!


Nu ska jag klippa pappa och sen duscha! :) Hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0