10 feb

Försöker att plugga men det går fan inte.. Undra varför? hahhahahahaha, drev. Nej men måste skriva en artikel. Vi hade ju halvdag idag. pluggade typ inget i skolan :( Sen efter skolan, vi sluta typ kvart över elva, så drog typ Jag, Sonja, Frida, Mathilda, Rebecca & PatteLatte och käkade på subway.  Sen skulle vi ta bussen hem men då typ missade alla bussen förutom jag och PatteLatte för vi är grymma. Såååååå, vi typ åkte till sportskolan. och de va värsta snöstormen. aja. sen fick vi sitta lite där och vänta på joshi och så. Aja sen typ åkte jag hem. hahah gulligt sällis på bussen fick jag också :P....

På Lördag sover allas Favorit Mathilda här hos mig. Vi ska bara vara Tjocka och så. För det tycker vi är kul.. jul :)
Och imorn typ firar vi min och fridas födelsedag :D döbra ju :) HEJDÅÅÅÅ  för nu ska jag skriva om min pojkvänn Charles Darwin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0