21.00

ser på ung & bortskämd nu och HAHA. nej men de är schyst :D Det gick inte så jätte bra idag när jag skulle plugga haha typ sov istället men de göör inget :D
haha asso ibland pallar man ju inte tjejer :P hhahan :) fett med tjaffsare ju.. fast inte jag dårå... eller? haha :)
hej jag är typ vääärsta slö haha, typ det ändå jag gör är att rida och de är en timme en gång i veckan hahah :) TJOCKIS! :D  men de är schyst asso palla bry sig haha eller juste nu brydde jag mej HA HA :D haha nej men står för mitt kött på bena :D höhö de är ju bara så mycket schystare att käka glass och bullar :D ahhhhaah så nu ska jag gå och käka lite glass :D
alltid vi två bestis<3
asso emelie så jävla söt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack så hemskt mycketr!

2010-12-13 @ 22:48:51
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0