....

Nu är jag hemma igen :) mamma skjutsade oss till stallet :) sköööönt!!!! hade typ hundra lager kläder på mig :) nej men hade seriöst 4 tröjot och väst och jacka :) men jag frös inte förutom om tårna men nästa vecka ska jag ha mina tjockisstövlar istället så de blir varmare :D  Ridningen gick skitbra :) vi typ red kavalleti :) red Lasse bebis! asso finare finns ju inte! fast han blev fett taggad när de va typ hoppning :) såå söööt han ville bara gallopera typ men ändå va han feeettt duktig lysnade bra och svängde bra :)
När vi kom hem frös jag som faaaaaan om fötterna, men nu har jag duschat och käkat :)
Imorgon ska jag vara med rebecca efter skolan :) haha tror vi går hem ill mig och äter bullar jag och frida bakade :) sen ska vi åka pulka :) hoppas jag asso de är fan kul juuu :)  aja nu ska jag se på tv :)

Fina flickor!


Kommentarer
Postat av: hannah

som vanligt då, vi e ju alltid super sexiga <3

miss u <3

2010-12-04 @ 00:20:06
URL: http://hannahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0