tiiiiisdag idag

Idag var jag på morgon bgn, sen drog jag och flera andra till tim och typ såg på film och spela fotbollspel :) Sen drog vi tillbaka till skolan lagom till eftermiddas  bgn. Efter vi slutat så typ stanna jag och Tim och Mathilda och Tatte kvar och spela fotboll i idrottsalen, HAHA :P Sen gick vi till konsum och snacka med tanter haha. sen drog jag tatte och tim till Tim och skulle klippa tatte och HAHA säger jag bara! asso typ dog av garv heeeela tiden och tatte typ grät hahah :D men ahh tatte blev super snygg iallafall :D men tim tabba sej lite och det blev typ tre fläckar med lite hår haha  :D aja, sen drog jag och Tatte hem och då typ käka jag och nu sitter jag i min favvorit soffa med min favvoritdator :P
Jag typ spillde ett helt glas vatten över min älsklingdator igår :O men den klarade sig :D:D:D annars hade jag faan börjat gråta.
Tim och Tatte.

Kommentarer
Postat av: sonja

sv; asso jag fattade inte riktigt :S vilken pilatesboll? (:

2010-12-14 @ 22:32:10
URL: http://sonjas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad har du gjort idag? :)

2010-12-15 @ 18:34:34
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0