tåååårta

har bloggat really bad men fan pallar inte ju. Men iallafall i söndags, rebecca kom vid typ halv fem. Sen efter ett tag så kom mathilda och vi gjorde marsipangubbar :) Sen typ käka vi och sen haha sprang vi ut i snööööön. Haha sen to vi av oss kleeeederna så rulla vi i snön i underkläder :) sUUUPPPER! hahahah sjuukt kallt. sen fixa vi tårtan och då kom emelie också. HAHA när tårtan va klar typ kolla vi på tv och fixa typ och sen skulle vi lixom sooooova. fast ne. asso vi typ haha ringde heta linjen och snacka med christian haha nån som vill ringa christian kansek? isåfall, 0704242424 HAHA. sen vid typ 3 tiden så pajjade kranen i badrummet så fick väcka mamma och pappa så dom fixa det ahhahahahaha. Sen jaa hade vi lite kul Och HAHAHAHAHAHA detaljerna är fööööör pinsamma!!
Sen jag somna vi och setn typ när vi vakna fixa vi iordning oss och sen drog vi till skolan och städa skåpena käka pannkakor och hade tårttävling. HAHA. Tim och Fabbe typ tryckte tårta i fejset och jaa. Tårtan var iallafall god :D
Efter skolan drog jag tatte och mathilda hem till mathilda. Tatte drog typ direkt och jag och mathilda spelade wii och käka billys pizza och hade de bra. Sen hem igen i kylan och snart kommer min kusin och farbror hit och käkar julskinka :D treeevligt! Imorn så börjar vi tio också och ska kolla när mathilda sjunger på julavslutningen! hon är bäääääääääst! :D och sen äre JUUUUUUULLLOOOOOOOOOVVVV!!!!!!!!!!
fin fina tårtan!
Varmt och skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0