ska fixa bloggen.

Nu har jag bestömt mej.
jagska bli mer aktiv med bloggen nästa vecka för då ska jag göra om allt på bloggen!
för jag är så grym.

jaja kan samtidigt berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna i söndas som sagt var jag och shoppade och fixa håret rakpermanenta och färga.sen igår va jag hos franZEEEEEEEEEEEEn,gick bra mycket framsteg.
idag var jag också hos frans och han va lika duktig idag som igrår,jobbar väldigt mycket med att få med bakdelen,går faktiskt bra.han lyssnar mycket bättre nu på mina skänklar och han springer inte bara iväg meed mej i traven.så jag är glad för det :D

imorgon åker jag till landen vet inte riktigt när men någongång sen på fredag blir det nyåååår med folk.

bilder fotade av felicia skoog!
lite av bilderna från idag...












igga att jag ser ut som ett mongooo på helften av bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0