onsdag

Har varit och ridit nuuu, supernajs. Sista gången på terminen och sista gången för mathewwww.. Red på Jupiter, han är ju mysig men faaaaan va ont jag fick i baken. vi börja med sadel och sen så tog vi av dom och red barbacka, hahah. Det var jävla studdsigt asso, och fick hans ryggrad upp i röven :P hahah. Först trava vi lite och sen Gallopera vi lite och sen hoppa vi nåra hinder i gallopp. NAAAAAAJS! Det gick bra iallafall :)

Bild på Jupiter.
Annars idag så har jag inte pluggat mycket alls. HAHA. eller jo läste lite ur Dear John, på engelska faktiskt, men sen så vare typ lunch dax så då drog jag Tatte och Rebecca till spånga för att käka en nyttig lunch.. haha blev typ kladdkaka, pringles annan sorts chips och Fanta :P TJOCKISAR är vi! sen hade vi tråkigt så vi tog bussen till brommaplan och sen tunnelbana till vällingby och då gick vi på åhlens och pröva ur snygga mössor! :P sen tog vi 116 till spång igen och tillbaka till skolan :) najs som fan!
Tatte och hans favvoritmössa!

Rebecca och hennes nyinköpta mössa..

tror ingen har så snygga vänner som jag! haha :D

Kommentarer
Postat av: sonja

sv; ahmen självklart jag gör!! ;D <333333333333333

2010-12-15 @ 20:58:40
URL: http://sonjas.blogg.se/
Postat av: sonja

haha, så jävla bäst! <33333333333333333

2010-12-16 @ 08:51:58
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0