Lucia

Kom hem för ett tag sen från Tim. nu ska jag plugga typ, fast asso det är faan ingen mening med det. ajaaaaa.
Skolan idag var ju Lucia. haha finfint luciatåg :) haha andrè sjöng solo också och HAHA det var kanske inte den bästa låten för honom. typ alla satt och asgarvade, tillochmed lärarna typ. HAHA. sen gick vi upp och hade tråkigt, vi skullle pyssla? men nääee.  iallafall Gröt till lunch och jag ÄLSKAR det. vi käka typ halv elva, eller dom som ville resten fick gå hem. efter vi ätit drog jag amie och tobbe till tim dårå och såg på film tyyyyp.
Rebecca är i stallet och rider på fransis nu också då. palla inte följa med henne för det är så jävla kallt ute. :)
aja, nu ska jag lyssna på bra musik och plugga.. kanske :P
<3
sötare finns ju inte
Jag får damp på skiten! är det bara jag som inte kan göra melllan rum mellan raderna eller?

Kommentarer
Postat av: sonja

<3

2010-12-13 @ 17:12:32
URL: http://sonjas.blogg.se/
Postat av: sonja

<3

2010-12-13 @ 17:12:51
URL: http://sonjas.blogg.se/
Postat av: martina

haha, usch uschusch :DD <3

2010-12-14 @ 07:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0