landet..

är på landet nu.. ska vara här till på söndag då åker vi hemigen och då ska jag mathilda, rebecca och Emelie baka tårta till tårttävling i skolan, haaha suuuuuper.  Sen sover dom hos mig och ja vi börjar 10 på måndag och det ända vi ska göra är att typ städa skåpena och käka tårta. Sen på Tisdag så slutar vi, börjar 10 då me och sen typ slutar vi väll senast 12 tror jag. Så jääävla skönt med lov då.
Är sjukt förkyld, snorig heeela tiden och ont i halsen och jag hostar pch håller på. har ont i ryggen också. HAHA, låter som värsta tanten men ahhhh. HaHa rebecca tackla typ ner en tant vi bussen idag haha. Annars har dagen varit chill. Jag, rebecca, mathilda och samme och Tim drog till Tim och jaa såg på film och käka heela dan typ. inge plugg här inte. blev nerputtad i snön ett antal gånger på vägen dit. FYFAN! inte ok.
Nu ska jag typ lyssna på musik och sen käka och sen träffa Lovisa.
kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0