JULLOV!

Kom precis hem från mathilda och nu är det JULLOV! :D fyfaan va skönt! är så jävla trött på skolan. Vi var i skolan i typ en timme eller nåt tror jag. Först lyssna vi på några som sjöng, mathilda sjöng och sonja spelad gitarr. Najs, mathilda är grym på att sjunga! Efter det fick vi våra betyg och sen sa vi typ hejdå till dom som slutar och alla andra också :) Och jag och allrabästamathilda drog hem till hennes pappa, vit typ bara fixade en film och lite ägg sen så gick vi till hennes mamma och bakade kladdkaka och gjorde makkaroner med majs och ketchup. fyfaan va smaskigt. Käka det och kollade på spy kids :) Sen somnade båda i soffan, HAHA. aahh och nu är jag hemma.
Imorn kanske jag och rebecca och Patte bakar peppisar vet inte riktigt :) Troooor det! :P
Rebecca bloggar skit dåligt, dåligare än mig. :D Jag är grym.
mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0