julafton

Nu är det jul igen då. Vi har käkat god mat och typ spelat spel hela dagen, vi käkade typ när kalle anka var på tven så vi missa det.. men det gör inget för jag tycker ändå inte de är tråkigt, hahah samma saker varje år ju. sen öppnade vi paket och så, najs. Fick super mario spel av frida, hahah jag blev as glad. HAHA ja jag är tönt. Men de är fan skit roligt :) Fick andra saker också av mamma och pappa. Fick paradis ask, och sen så har ju jag och frida fått tv också til femman.. I för sig så får vi ju hela huset :)
Visste typ knappt vad jag skulle önska mig iår. känns som att jag redan har allt jag behöver. Fast något jag alltid kommer önska mej är fan en Imac, så jävla underbara. Alla mac är typ underbara, min är skitbra men äve fast den är typ 3 år gammal :) jag älskar den. Men ändå jag vill ha en Imac, fett coola :) Men nu ska jag inte klaga. Har allt jag behöver :) och mer haha.
Har varit en super Julafton iallafall, har fått fina presenter och käkat skit mycket mat oh godis hahah. kommer bli fet.. men de är ett senare problem :)

Skitgulligt julkort vi fick av Carina & hennes familj :)

Godis :)


GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0