Jag saknar mitt....

Jag saknar mitt hem,gotland, jag saknar att gå upp tidigt på morgonen käka frulle och de är super fin mys väder och cykla till stallet och pussa på min älskade hästar,jag älskar dom så otroligt mycket rida ut eller dressyr(hoppning.Och om man rider ut då är min favorit väg en väg som är döpt till Kulan vägen efter bobbies mamma.för de ligger ett skit stort arabstuteri där :D och när man kommer förbi så springer säker 30 SKIT fina araber på sidan om en,skit coolt fan.älskar mina bebisar det gör ont i hjärtat att bara tänka på dom,de är mina bästavänner,har haft dom i flera år nu! när jag är där då känns allt bra.

jag fixade med bilder från gotland över 3000 bilder som ingen sett typ, bara några få bilder.
kmr inte lägga upp alla, bara några.

juste btw tänkte göra en ny header och design när jag kommer till pappa next week?!

gärnvägsspåret...jag älskar att tävla där mot min syster eller monica så underbart mysigt,gärvägsspåret den här väger asså på bilden,börjar man från början till slut är det från visby till fårö,det är mil dit!

igen.

när man rider där,så ser man inte ens slutet på vägen.

erika och irens panik,dör lite för den hära bilden.

lägger upp lite bilder på finfina Arka som jag saknar skit mkt,hon är en liten häst welsh cob, som vi lånar ut,till Grannstallet,hon går lite turridningar och rids lite westernridning.

erika och arka vi hade precis ridit ut.Rejsat såklart på gärnvägsspåret.

erika o arka och jag o gubben.

hon ser lite afterblajven ut på den hära bilden men älskar hennne!



sommarbetet...

winnie.

igen.

igen.igen.

arkisen.

arki,de är pinsamt att hon fa såhär tjock hehe ^^.

barki.

arka och winne.

närmst Bobbie sen mitten winne längst ut arka.Älskar bilden.

arka cepar sig lite bara.

arka ;)

Någon som seriöst tkr att bobbie ser ut som en travare.....får ofta kommentarer om att bobbie och gubben ser ut som araber.

bobban

arka och bobbster.

-hej jag heter bobbie och jag är en busig 5åring ;)

jade va lite bilder från tingstäde.Kan ladda upp fler ridbilder någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0