JAG ÄLSKAR MITT LIV....

måste säga att jag älskar mitt liv som fan juste nu visst lite bråk med phadre men vafan K.
jag är klar med skolan för  terminen nu ska jag bara ha så kul jag kan ha säger jag bara!
juste idag i stallet....jag longerade fransen fick typ ryck i benet hade skit ont så kände inte riktigt för att rida dressyr idag asså vi slutade ju 10.30 sen stannade vi åh käka gröt det va ju luciatåg julia har ju sagt det men jaja.hahah måste hålla med julia att andré sjöng solo JAG TRODDE ATT JAG SKULLE DÖ! gahahahahahhaha XD.jaja iaf va skit snabb i stallet frans vca skitbusig när jag longerade honom idag assåå :O igår på luciatåget hade han slängt av julia (inte selander) 2 ggr! hahah inte likt fransis asså men han har sina busdagar ibland!
kom hem från stallet typ 14.45 ;) skit duktig jag är....asså seriöst det är snart jul och jag vet inte vad jag ska önska mej har ingenaning! eller en grej vet jag;) någon som annars har några förslag visst vet ju kläder och pengar och så men vad mer,mina pärson vill typ ha en bibel.
Nej jag är inte bortskämd jag är bara älskad. kör på en felix tahahha xD


bobbie och arka<3


Kommentarer
Postat av: Fanny Kargede

Sv: Tack! :)

2010-12-13 @ 18:21:21
URL: http://fannykargede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0