I think about it, it brings tears to my eyes.

Rebecca fixar ny design och grejer nu så sen blir det bloggning igen då, har ju varit lite dåligt med det kanske :P haha har varit mycket i plugget faktikt, sista veckan att redovisa för att få med på betyget va ju nu såå.. redovisa två steg i veckan men har kanske 4 - 5 kvar, men vem bryr sig. Jag ska plugga nästa termin :)

Är på Landet nu vilket betyder sitta inne och typ chilla hela helgen :P haha fast va inne i norrtälje idag och fixa lite grejer också, kolla lite på hjälmar också, måste ha en ny. Måste ha en som passar, har faan svårt att hitta hjälm som passar. Den jag har nu trodde jag passade, men inte längre tydligen :)
Ibland vet man ju lixom inte vad man ska skriva om, det kan ju bli lite långtråkigt att bara skriva här-är-min-dag-inlägg hela tiden. Vi kanske måste fixa sån här lista som alla har. Lär ju bli bättre uppdaterin då. Men pallar man?
Aja nu blev de fett tråkigt :))))))))))) haha.
På måndag börjar vi skolan en halvtimme tidigare bara för att det är Lucia, onödigt! så kul är det faktiskt inte att kolla på luciatåg.. haha :)
Nu ska jag läsa Harry Potter :) sjukt bra ju!

Ibland blir vi lite extra snygga på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0