första dagen på lovet dååååraaa!

Idag var det ju första lovdagen och lovet kunde faan inte börjat bättre! Stak till vällingby med Patte, Becca och Frida vid typ 2 tiden och sen så gick vi till tandis och jag hade inga hål alls utan superfina tänder. Sen så drev vi runt lite i vällingby och försökte hitta julklapp till frida men neeee. så ska fixa det imorn med mamma. sen mitt i vällingby satt Adams lilebror och frös så vi satt med honom för adam hade lämnat honom där och så väntade vi tills adam kom och sen kom min mamma som är världens bästa och hämtade oss i vällingby och skjutsaade oss hem till rebecca :) TAAAAAAAACK! så jag och adam och rebecca och patte skulle baka peppisar där men näääääeeee. Degen försvann ner i pattes mage :) som alltid så det blv inga peppisar. så då badade tatte i snön istället hahah.. Glömde sätta på kameran när jagskulle fota honom i snöön så han fick ligga där hur länge som helst :D
Sen efter det så gick vi ner till bromma blocks fast först så var vi inne på coop också :D Naaajs! ahhhhhh.
Iallafall as bra dag! det ända dålig var ju då kylan är fan huuuur kallt som helst! mer än 20 minus typ! heeelt insane! Och jag glömde mina skor på landet så jag knalla runt i converse inte de varmaste kanske. TAHAHAHAH.
Bilder från dagen kommer seeen för pallar inte nu :) fast i och för sig finns dom ju på fb :D
klart slut varulvstjut :D ja, bert är min idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0