Du är bäst nu men du va bättre förr

har bloggat dåligt, både jag och Rebecca har de :) haha men vi är dåliga så :)

Torsdag
var ju med coolingarna tatte och rebecca då :D det var najs! Pepparkakorna blev få men gooda :)
Fredag
Rebecca sov hos mig :) vi hade fan hur rooooligt som helst :) becci skaffa musche? :) hahah snyggare än hitler fan! haha bilderna är nog för snygga för att visas :) haha :P sen drog vi och hyrde film haha tabbade mig i videobutiken piiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt HAHA! :D när vi kom hem så kollade vi typ på filmen, nightmare on elm street typ :) efter de somnade vi :)
Lördag
Vaknade och sen skjutsa vi becci till pendeln och åkte ut till landet. Typ as kallt och jag vart tvungen att skotta snö. Träffade sen Lovisa lite och ahh spelade robot unicorn attack! :D det är bäääst så jävla najs! :) och jag är bäst på det! fast nä, frida är bättre.
Inget roligt innlägg hära, men de får duga nu :)
Börjar gråta utav bara tanken på att jag kanske aldrig mer kommer få träffa dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0