Dagen före julafton

Dan för jul nu då :) de är fan sjukt att det är jul redan. känns inte som det gått så länge sen sommaren. Idag har Jag varit med Bästavän Sofia, awesome! Vi typ skratta som fan åt tråkiga saker och snacka skit. HAHA. Har saknat henne mest fan. Innan jag träffa henne var jag och mamma i kista också och så fixade jag två julkappar till frida :) jag är typ supersnäll syster, har tre julklappar till frida och alla kommer hon att älska :) Fick också två tröjor fast haha dom är inpackade :)
Fick världens snyggaste tröja av Sofia också i Julklapp! :D loovar att jag kommer visa bild för asso  det är sjuuukt hur snygg den är. Har bakat ischoklad, eller fan bakat kanske man inte säger :P Men aja, tror dom kommer bli sjukt gooda :) Ska gå upp och kolla det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0