12/12

Trevlig dag idag :) haha, satt i soffan halva dan och sen gick jag ut och hoppa på isen. Vi åkte hem från landet, de tog typ en och en halv timme :O herre gud! men sov typ så de va lungt :) Duscha när vi kom hem och sen åkte vi över till kusinerna. jag och per åkte pulka eller nej, vi är coola så vi åkte snow racer :D hahah sjuuuuukt! vi typ trilla hela tiden och jag frös hur mycket som helst om mina ben. hoppa på värsta fetto guppet! och de gick asbra :D
asso visst det är typ bara bilder på bethis nu men han är finast och jag saknar honom som fan!<3




Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Sv; Oh tack sååå mycket! :D Vad ska du göra idag?

2010-12-13 @ 07:54:04
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0