12 december!

hejhej :)
shit vad tiden går fort asså! jag har inte kunnat blogga för det har verkligen varit skit mkt i skolan men jag ligger i fas ni :D yeah fast steg 15 e kvart med det kör jag nästa termin ist :) men kmr plugga lite med det ändå om jag känner för det thihihihi och jag får hoppa av äckel spanskan oxå och köra svenskengelska :D
jajaj imorgon så blir det rida med anko,jag vill rida ut tror jag om hon vill det ;) här e hennes nya blogg om någon vill läsa, heheh erika ska inte följa med för att hon åkte snowboard igår och typ skadade sig lite typ fingret och nacken och typ något mer, juste jag tycker synd om erikas finger enligt henne. ;) 
igår var jag calleballe och erika hemma våra pppeeeeeeeeeron är i buddapest tror jag hahah så typ sussies mamma är har och moster jossan och morbror johan hahah vi kollade på never back down! världens bästa film !
och vi bakade pepparkakor och busselullar som anko säger och typ choklad någonting kakor ;)

juste btw. ni kanske märkte gjorde en ny bloggdesign igår!

fick bli en bild på Picce (min förra medryttarponny)

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Malin

Sv; Tack så jätte mycket! :)

2010-12-13 @ 17:18:41
URL: http://hastnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0