01.07

Nu har mina gästerna gått hem. Det känns fan som de varit tusen pers här idag. och så var de ju min halvsyster och hennes  två små barn. och herre gud, små barn är söta när dom är glada och lungna. annars fattar jag inte hur man pallar. Sen käkade vi massor med mat och chokladkaka jag hade bakat! :) fast den va stark typ. Sen så fick vi ju julklappar också fick en typ filt av christoffer och oscar och en klocka av sofia och per.
Sov ju hos mathilda igår och vi hade det sjukt roligt! Var ju med på hennes träning också och det var faan roligt när mathilda trilla så det dunsade i hela salen. På kvällen så Såg vi lite på pirates of the caribien samtidigt som vi chattade med en tönt som trodde jag ville gå på bio med henne. HAAH skulle aldrig hända. vi snacka i telefone n del också.. sen såg vi på robert gustavsson och solsidan. det var suuuuper. I love you mathew.
vi var ju i kista på rean också  men faan va dålig och skit asso blääääh hitta inget typ.
Men nu ska jag typ sova. faan va skönt. och imorn är det nyårsafton. blir väll trevligt fast då är de mera småbarn att leka med.. Pallar inte, men aja typ tradition eller nåt.

Kommentarer
Postat av: matheeew

älskar dig mer jullebullelulleknullen min <333333333333333333

2010-12-30 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0